dijous, 2 d’agost del 2007

Chiang Mai, la civilitzacio thai del nord (30-31 i 1 d'agost)

Dilluns al migdia vam fer la nostra arribada a la civilitzacio. Chiang Mai es la segona ciutat mes gran de Tailandia, pero tambe una de les mes turistiques. Te molts i molts wats, dels quals vam visitar els mes macos, els mes grans i els que anavem trobant pel cami. Per dinar vam menjar per primera vegada un plat que no tenia arros o noodles: pasta! increible... i per la nit va tocar racio de pizza.... oleeeeeeee! mentres, miravem a traves d'un llencol (no vam pagar entrada) el tipic thai boxing que nomes es per a turistes...! Despres, encara vam tenir temps de fer unes (moltes) compres compulsives al mercat nocturn. Ja tenim vestuari nou renvat per Barcelona, tot i que el que realement ens feia falta (un rellotge, per exemple...) no ho vam comprar. Al final, vam acabar fugint per no comprar res mes. Aprofitem per dir que si algu te una peticio especial, li podem portar.

El dia seguent va ser un dia bastant accidentat, sobretot per les tortuoses carreteres que porten al Doi Suthep. Pel mati, despres de traslladar-nos a un hotel amb piscina, vam pujar a un muntanya que hi ha a les afores de la ciutat per veure el temple Phra That, un dels mes grans i mes visitats. Si haguessim trobat el teleferic, ens haguessim estalviat mes de 1000 escales que vam haver de pujar per arribar-hi. Les vistes increibles, aixi com la multitud de monjos que hi habiten. Sobretot, nens petits vestits amb tuniques blanques. Al vespre, ens vam retrobar al nostre amic el monjo budista (que creiem que ho esta deixant) de Suhkotai. Encara que sembli mentida, vam acabar en un dels locals nocturns mes concorreguts de la ciutat, on ens va convidar a mil i un menjars exotics i begudes un tan peculiars.

El tercer dia, vam aprofitar per fer-nos un massatge tradicional tailandes als peus. Molt reconfortant, sobretot quan et comencen a tocar les picades de mosquit que tenim escampades pel nostre cos. A continuacio, vam dirigir-nos cap al Parc Zoologic, molt gran i molt tropical. Vam tenir el plaer de colar-nos a la galeria per veure els 2 ossos pandes, l'atraccio turisitca del parc. Tambe vam veure cocodrils, koales, monos, ocells de colors, serps enormes, ... . Despres, vam anar al tipic centre comercial tailandes de mes de 8 plantes i atapeit de gent on vam aprofitar per fer compres de productes tecnologics exportats de la China. Encara no entenem perque son tan barats, suposem perque les distancies son mes curtes.

Ja estem equipades per continuar el viatge!!

Mire & juDh ha dit...

Ui, ens acabem de donar compte que ens hem deixat un dia per explicar!! el dia 29 de juliol vam estar a Sukhothai, al Parc Nacional passejant amb dues bicicletes estupendes de les quals ens van robar els respectius candaus (les bicis no... que aqui son civilitzats). Per mes informacio... mireu Les nostres fotos!